27 Haziran 2013 Perşembe

Hiçbir Şey Yapmamak...


Hava 30 küsür derece...Mezuniyetimin ilk haftası...Yağmur bulutları güneşi kucaklarken,damlalarla buluşan toprağın o eşsiz kokusu artan nemle birlikte içimi dolduruyor...
Sonunda yağan yağmurla birlikte az da olsa serinleyebildik.Yok böyle bir sıcak.24 yıllık hayatımda böyle gebertici bir sıcak görmemiştim gerçekten bak.Evlerden ırak.Tamam tamam bilyorum insan oğluna da bir şey yaranmaz sıcağa 'sıcak' soğuğa 'soğuk'.Beni geçin arkadaşım ben kış gelsin istiyorum ㅠ.ㅠ
Hayır sıcak olduğu bir şey değil de insanın bu sıcakta hiçbir şey yapamaması bir şey.Dizi izlemeye oturuyorum sıcak basıyor kapatıp başka odaya kaçıyorum,kitap okumaya oturuyorum sıcak basıyor öteki odaya kaçıyorum...TV desen zaten izlenmemesi için konulması gereken tüm gereksiz programlar birbiriyle yarışıyor.İSYEAAANN'lardayım...Sıkıldım patlıyorum ㅠ.ㅠ


Bu arada gifi görünce aklıma geldi ne güzel diziydi şu FBND ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder