5 Mart 2015 Perşembe

Aman Tanrım Didim :O

Vay annesineee.... 1 yıl olmuş ben yazmayalı yineee ㅠ.ㅠ Bu sebepten ötürü yine kendime "Yılın Başladığı İşi Bitremeyen" ödülünü vermek istiyorruumm ㅡ.ㅡ


Aslında bloğumu kapatmak istiyordum ( girmeye üşendiğimden sırf) ama görmediğim yorumları okuyunca vaz geçtim hem de tam şu an :P Devam edelim bakalım nereye kadar gidecek :D 


Geçen bir yılda kayda değer yaptığım bir kaç şeyden birisi çalışmak oldu...Mezun oldum olalı iş aramadım ama işim olsa güzel olur diye dolanıp dururken Koreli hocamdan telefon geldi. Bana Kore'den gelen ve 3 ay burada kalacak olan Koreliler'e Türkçe öğretip öğretemeyeceğimi sordu. Ben de fikre bayılarak balıklama atladım tabii ki :3 


2 dönem boyunca iki farklı gruba Yürkçe öğrettim ekmek paramı kazandım :P Aralarında güzel insanlarda vardı ama genelleme yapacaksak çok da öyle düşündüğümüz kadar sıcak değiller arkadaş yav :/ Bunun için topa tutulmam umarım ama neyseemm gerçi insanlar yani yisi de var kötüsü de var ama ne bileyim herkesi kendimiz gibi görünce bozuldum soğuk hallerine :( 



Şimdi tatildeyim yeni bir grubu bekliyorum bakalım...Bunu neden anlattım diye soranlar olursa şöyle ki sevgili minnoş arkadaşlarım zamanında ben Korece kursuna giderken "n'apcan Koreceyi yeaa...Dil mi kalmadı öğrenecek yeaa" tarzı yorumları çok aldım ama şu an ki konumuma bakacak olursak bu işten severek para kazanabiliyorsunuz sakın ama sakın yılmayın öğrenebildiğiniz kadar öğrenin :D


Tabii bu 1 yıl boyunca sayısız Kore dizisi de çıktı ve bir çoğunu izledim ama bu aralar favorilerim giflerimden de anlaşılacağı üzere Kill Me Heal Me...
Mutlaka ve mutlaka izleyin bomba bir dizi :3 Konusu itibariyle orjinal. 
Ahh bir de bitmiş bir dizi tavsiye edeyim Healer.. Bunu da mutlaka ama mutlaka izleyin :D Samimiyim minnoşlar pişman olmayacaksınız bu Michingooyangi'yi dinleyin ^_^




Dizileri (üşenmezsem tabii) detaylı olarak anlatmayı düşünüyorum bakalım :P Neyse efenim şimdilik hoşçakalın minnoş kalın ^_^ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder