28 Şubat 2013 Perşembe

Neden Delirdim? #1

Gelmeyen Kutusu : -1?




Neden delirmesin ki efenim?İnsanlardaki bu gereksiz özgüven ve tavan yapmış ego olduğu sürece delirmese olmazdı...

Son zamanlarda Facebook pek bir tatsızlaştı.Durum öyle bir hal aldı ki insanlar Facebook'u,idolleri,oyuncuları,müziği vs. herşeyi sahiplenir oldu.Hatta öyle ki 'al senin olsun ya ben gidiyorum' şeklinde veryansınlarda bulunmamak için zor tutuyorum kendimi.

Düşündüm ki bir ben miyim böyle hisseden.Hayır efenim bu durumdan rahatsız o kadar çok kişi var ki...

Peki çözüm?Yok öyle birşey arkadaşım.Kapatıp gideceksin ya da 3 maymunu oynayacaksın.Seçim senin.


İç sesim şuan yukarıdaki cümleyi bozuk plak gibi tekrarlıyor.Bende dışarıdan diyorum ki vAllah'i ben de bilmiyorum...



Sağlıcakla kalın efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder