25 Şubat 2013 Pazartesi

Tatil Biterken ㅠ.ㅠ

 Yaklaşık 40 gün süren uzunca bir tatili geride bırakıyor olmak evlat acısı gibi insanın içine oturuyor efenim...Keşke hep tatil olsa demeden geçemiyorum..





 Malum tatil sona yaklaşırken alışveriş başlar...Anneme göre son kırtasiye alışveriş partimi yaşayacağım -o kendisini kandıradursun- çünkü üniversite hayatımın son yarıyılına girmiş bulunmaktayım..Haziran'dan sonra 'işsiz' bir birey olacağım...

 Nerden nereye geldim bende anlamadım :P Ne diyordum;kırtasiye alışverişi...Aslında alışveriş yapayım diye çıkmamıştım ama aşağıdaki güzellikleri görünce almadan geçemedim..Fiyatları ise daha da cezbedici :





Bu iki adet sevimli defteri 1,5 TL'den aldım :) son kalmışlar :p kısa notlar almak için çok kullanışlılar..


Bu sevimli keçeli kalem setini 3,5 TL'ye kelepir denk getirdim :P Üzerindeki bizim Teddy Bear Amca sanırım Korece yazdığına göre ama Çin malıymış...Bahsetmeden geçmeyeyim aldığım yerdeki elemanın tepkisi fena halde komikti...İki set birden aldığımı görünce :
'Şeyy..Kaç yaşındasınız acaba?' 
'24'
'Daha küçük gösteriyorsunuzda...'
'Ahh..Teşekkürler...Kalemleri de kendim için aldım zaten :) '
Böyle saçma bir diyalog yaşadık...Hayırlısı efenim :P


Bloğun içeriğinin nereye doğru gittiğini kestiremiyorum şuanda :D Ama umarım hayırlı bir yere doğru gidiyordur :P

Sevgiyle kalın efenim ^.^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder