13 Ağustos 2013 Salı

Dizi Yağmurları Vol. Bilmem Kaç...

Wuuaah...Resmen dizi yağmuru başlamış.
Kaç gündür dizisizlikten kıvranan ben şimdi hangisini izlesem diye bakıyorum.Beklenen dizilerdi hepsi ama dizi başlamadan konusunu,özetini vs. okumak pek bir yavan geliyor.Yavanlığın dışında hem havada kalıyor hikaye hem de dizi başlayınca bambaşka bir şey çıkıyor insanın karşısında.O zaman kızıyorum aslında biraz.Çünkü sırf okuduğum konusunu sevmedim diye izlemediğim diziler var benim ㅠ.ㅠ 

Neyse efenim haydi dizilerimize bir göz atalım:

WHO ARE YOU?


Dizinin senaryosu güzel.Zaten birazcık detayına girmiştim geçenlerde.Ama yine dediğim gibi konusunu okuduğumuz gibi değil.Her 2 bölümde 1 ölünün hikayesi işleniyor dizide.Şahsım adına diziyi Kim Jae Wook için izlemeye başlamıştım ama kendisini dizinin ilk bölümünde -ki Kore dizilierinde çok sık rastladığımız gibi dizi sondan başlayıp başa dönüyor- ve de 4. bölümün sonunda görebildim anca...Gerçi bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak.İzleyelim mi,izlemeyelim mi? diye soracak olursanız bence izleyin derim çünkü akıcı bir şekilde ilerliyor dizi.Hatta öyleki yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum ^_^
Dizi Pazartesi & Salı günleri yayınlanıyor.



GOOD DOCTOR


Bu kadarını beklemiyordum...
Dizinin tanıtımını incelediğimde eh izlenebilir,yine mi doktorlar tarzı düşüncelerim oldu.Fakat dizi başlayıp da ilk bölümünü izlediğimde amanınn hemen yeni bölümleri gelsin ne oluuurrrr diye mızıklarken buluverdim kendimi :3 Joo Won muhteşem bir oyunculuk sergilemiş.


" <3 "

Sadece 2 bölüm izledim ama hem güldüm hem hüzünlendim ve itiraf ediyorum hem de ağladım ㅠ.ㅠ Diziden daha önce bahsetmemiştim gerçi herkes bir yerlerde bir şekilde okumuştur ama şimdilik özetlersek : 
Dizi;Otistik Savant hastalığına sahip genç bir adamı konu alıyor.Bu tür hastalar matematik,müzik veya görsel alanlarda müthiş yeteneklere sahip olabiliyorlar.Fakir bir ailenin en küçüğü olan Shi On(Joo Won) çocukluğunda kasabalarındaki bir doktorla tanışır ve ona bahşedilen bu hastalığın yan etkisi olan yetenekle doktorun tüm kitaplarını su gibi ezberler ve ileride tıp fakültesini bitirir.Doktor olmak istemesinin nedenine gelince anlatmayayım kendiniz izleyin efenim :p Fakat hastalığı doktor olmasına engel olacak mıdır?Bir baba gibi onu koruyup kollayan doktor amca herşeyini ortaya koyup çalıştığı prestijli hastahanede Shi On'u bir stajyer doktor yapar ama bundan sonrasında işler karışacaktır...Herkes hastalığından dolayı ona bir aptal muamelesi yaparken Shi On doktor olabilecek midir?Bu soruları ben de bilmiyorum xD hep birlikte izleyelim en iyisi :)
Dizi Pazartesi & Salı
yayınlanmaktadır.
Bir fotoğraf da benden olsun :p





THE MASTER'S SUN


Wuuaahh..Bu dizi ve OSTleri bir harika dostumm ^_^ 

Öhüüm öhüümm..Neyse efenim ^_^ Uzunca zamandır trailerları dönen,adeta insanı özendiren bir diziydi.Gerçekten de güzel bir dizi olmuş.Özellikle So Ji Sub'ın hayat verdiği karakter beni benden alıyor xD Romantik komedi arayanlara şiddetlee tavsiye edilir ^_^ Konu şöyle:
Gong Hyo Jin'in canlandırdığı esas kızımız Tae Yang -ki bu hatunun oyunculuğuna bayılırım - geçirdiği bir kaza sonucu -Who are you dizisine benzetebilirsiniz birazcık- hayaletleri görmeye başlar.Tesadüfen So Ji Sub'ın canlandırdığı esas oğlumuz Joo Goon ile yolları kesişir ve O'na dokunduğu anda hayaletlerin onu rahatsız etmediğini,ona görünmediğini farkeder.Hal böyle olunca esas oğlanı kendine aşık etmeyi kafasına koyar böylece rahat bir hayat sürebilmeyi umud eder.Acaaakk....Esas oğlan kolay lokma değildir...O ki zengin,kibirli,yakışıklı ve bunun farkında olan bir beyfendidir :3 Esas kız ona her dokunmaya çalıştığında o karşı koyar xD 


Dizide dikkat çeken bir diğer isimde en son Answer to 1997 dizisinde dikkatleri üzerine çeken Seo In Guk...Dizideki karakteri biraz karanlık bir tip henüz çözebilmiş değilim ama esas oğlanın peşinde olduğu sinyalleri var.
Dikkat ettiğim bir husus da Seo In Guk ne kadar zayıflamış öylee yaa şook olduumm O.o Yani yüzü çok fazla incelmiş sanki :/ bknz.


Dizi Çarşamba & Perşembe yayınlanmaktadır.

 Bu ara dizinin OSTlerinden bahsettim girişte..Gummy'nin seslendirdiği "Day and Night" muhteşem bir şarkı olmuş <3 :3 Dinlemeden geçmeyin derim ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder