26 Nisan 2013 Cuma

Film Günlüğü #3

MY PS PARTNER

Bu aralar feci halde salmış durumdayım.'Anı Yaşamak' kavramını birebir yaşayanlardanım..Şöyle ki yaklaşık 20 gündür okula gitmiyorum,Mayıs'ın ortasında teslim etmem gereken tezimin(laneeet) zımbırtılarıyla hiç alakam dahi yok,hele hele tezim ile hiiiçççç alakam yok..Oysaki bu hafta başı 'Tezimi biteriyim de ben,sonra vize zamanı sıkışmayayım' gibi birşeyler söylemiştim sanki kendime...Neyse canıımm daha yumurta-kapı sezonuna var :) 
Hal böyleyken bu 'kafa tatili'nin tadını çıkartmak lazımdı.Havalar yeni yeni iyiye gidiyor buralarda bu yüzden henüz kendimi dışarı atamadımm....Gibi bir mazeret tabii ki gerçerli değil benim için,asıl mazeretim pc-tv karşısında totomu devirmekten vaktim kalmıyor sokaklara çıkmaya :D Bu boş zamanı da dizi,film izleyerek geçiriyorum.İşte dünden önceki gün bu filmle karşılaştım :) Kore filmlerini dizilerine nazaran daha çok seviyorum.Nedenine gelecek olursak daha gerçekçi oluyorlar.Orada ki sözüm ona 'toz pembe' hayatın aslını anlatıyorlar-benceee-.

Neyse efenim önce kadrosuyla başlayalım ^^ Uzun uzadıya anlatmaya gerek yok kadroyu aslında.İzlersken zaten 'aa bu adam şurda oynuyordu','aa bu hatun şu değil mi yaa' diye beyin fırtınası yaptırıyor.Esas oğlan ile esas kızımızadan başlayalım:

Önden bayanlar..Esas kızımızı Kim Ah Joong canlandırıyor.Kendisini en son 'Sign' dizisinde görmüştük.Aslında bir çoğumuz da 2006 yapımı '200 Pounds Beauty' filminden de tanırız.





Esas oğlanımızı ise en son 'Protect The Boss' dizisinde gördüğümüz sevgili bossımız Ji Seong.



Her şey esas kızımız Yoon Jung'un yeni bir telefon aldıktan sonra sevgilisini aramasıyla başlar.Henüz telefon rehberini yeni telefonuna aktarmadan 'sözde' sevgilisini arar.Telefon açılır ancak karşıdakinin konuşmasına fırsat vermeden konuşmaya başlar.Yoon Jung karşıdakinin sevgilisi olduğunu  düşünür.Telefona cevap veren karşıdaki kişi ise Hyun Seung'dur.Yoon Jung telefondakinin sevgilisi olduğunu,Hyun Seung ise tele kız olduğunu düşünür ve ikili telefonda seks yapar.



Durum ortaya çıkar ancak ikilinin kötü giden aşk hayatları gidişatı farklı yöne doğru sürükler.Bu iki yabancı artık her gün birbiriyle konuşan tanıdıklara dönüşmüşlerdir.



Saatlerce süren telefon konuşmalarının ardından ikili buluşur.



Pekiiii bu buluşma onları nasıl etkileyecektir?



Buluşmanın ardından birbirlerine ve da mı edecekler,yoksa birlikte devam etmeye mi karar verecekler?


Yalnız şöyle bir dip not düşmek lazım filmde +18 sahneler mevcut.Ancak film gerçekten güzel :) Hayatta olmayacak diye bir şey yoktur diye düşündürtüyor ve kaderi akla getiriyor :D 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder