19 Nisan 2013 Cuma

Kim Soo Hyun Yeni Filmiyle Dönüyor ^_^ "Secretly and Greatly"

Bayadır oldukça yoğunum T.T Okulun bitmesine ,mezun olmama 2,5 ay kadar kaldı ancak vakit azaldıkça yapılacak ödev,sunum vs. sayısı artıyor ağlamaklıyım böhüü T_____T Bitse de gitsek modundayım aslında...Şimdilik birkaç sunum ve ödevi geride bırakmışken kendime kafa tatili verdim :p bir 15 gün kadar okula gitmeyeceğim ki bunun 3 günü geride kaldı bile =_= Bu süreyi yeteri kadar dizi ve film izlemeye,aralara da kitap okuma seansları serpiştirerek harcamayı planlıyorum,hatta hayata geçirdim bu planı.
Boş vaktim çok olduğunda dizi haberlerini kaçırmadan takip ediyorum yani en azından etmeye çalışıyorum ^__^Dün gece yine internette devr-i alem yaparken bu Kim Soo Hyun'un yeni filminin haberiyle karşılaştım ve inanılmaz sevindim.
Yaşı itibariyle henüz gidecek çok yolunun olduğu düşünülse de usta oyuncuları aratmıyor.Özellikle son dizisi "The Moon That Embraces the Sun" da adeta gövde gösterisi yapmıştı.Bir sonraki projesinin bir film olacağından habersiz yeni bir dizi projesiyle karşımıza çıkmasını umuyordum ben oysa ki :( Çünkü Kim Soo Hyun'un uzun soluklu projeleri bile yeterli gelemeyip daha fazlasını istememe neden oluyor...
Uzun soluklu proje umudu bir kenara bırakarak Kim Soo Hyun'un yeni filminden bahsedelim haydi ^_^




Film görevi gereği Güney Kore'ye giden,elit bir Kuzey Kore ajanı olan  Won Ryu Han (Kim Soo Hyun)'ın etrafında dönecekmiş.Won Ryu Han kimliğini gizlemek için bir süper markette çalışan,aptal/saf Bang Dong Gu kılığına girecekmiş.Won Ryu Han/Bang Dong Gu elit bir ajan olarark kimlik değişrimedeki başarısıyla,aptal komşu kimliği ile mahallesinde ki çocukların eğlence konusu olacakmış :)


Filmde Kim Soo Hyun'un rol arkadaşları yine oldukça tanıdık simalar ^^ Gaksital dizisinden tanıdığımız Park Ki Woong ve To The Beautiful You dizisinde canlandırdığı karakterle oldukça ilgi gören Lee Hyun Woo dizi de Kim Soo Hyun'un Kuzey Koreli meslektaşları olacakmış.
Turuncu saçlarıyla farklı bir stille karşımıza çıkan Park Ki Woong idol özentisi bir kılığa giren ajanımızı canlandırırken,Lee Hun Woo sıkı,disiplinli ve 'flower boys' modelinden iğrenen bir lise öğrencisi kılığına giren ajanımızı canlandıracakmış.
Filmin premier'i önümüzdeki Haziran'da yapılacak.Filmin ilk teaser'ı da yayınlandı ^__^ Teaser'ı bile bir hayli güldürüyor :) Film oldukça eğlenceli olacak gibi :)





Filmin posteri de yayınlanmış ve trailer da olmayan fotoğraflar da var efenim ^^ bknz:


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder