8 Nisan 2013 Pazartesi

Spoiler Zamanıııı!!!!! ^o^

Jang Ok Jung
Jang Ok Jung,Live For Love


Uzuuunca bir zamandır dizi izlemiyordum.Kendimi haber çevirilerine vs. öyle çok kaptırmışım ki o ara...Bu idollerin ve grupların Türk fanları için olan sayfalarda,çeviri takımlarında olmak cidden yorucu.Çok yorulmuşum ben aslında :( hele bir de  'ben en iyisini bilirim','ben en iyisini yaparım','ben en iyisiyim' diyen egoistler varsa bıkıp usanmamak imkansız....

Sınavlarım çok şükür ki bitti(şimdilik :[ böhüüüü).Bende fırsat bu fırsat uzunca zamandır islemediğim dizilere geri döneyim dedim ^o^ İyi ki de dönmüşüm..Yalnız bu dönüş öyle böyle olmadı her güne bir dizi sığdırdım ve bitirdim :P  Hal böyleyken kendi kendime 'İşte bu Michin yaa...Neden uğraşıyorsun ki kıymet bilmeyenler için?Kedine vakit ayır..' şeklinde ara gazı veriyorum :)

Dizilerle hazır bu kadar haşır neşir olmuşken yeni çıkacaklara da bir göz atayım dedim..Amanın o da nesi?Nisan ayı resmen dizi patlaması yaşayacakmışız da haberim yokmuş.Geçenlerde gözüme ilişen 'Mandate of Heaven'ın yanı sıra cidden iddialı diziler ilk bölümleri için hazırlanıyor.Bu ay Kore'de ciddi anlamda bir reyting savaşı olacak gibi...

Neyse dizilere göz atarken konusundan ve kadrosundan oldukça hoşnut olacağım bir dizi görmüştüm.Bugün Kore'de yayına girecekti.Orda burda altyazısı vs. çıkmış mı diye bakarken ilk bölümden kareleri yayınlanmış bile.Sevindirik oldum ^o^ 

Dizinin konusuna göz atacak olursak:Kral Sook Jong'un (Yoon Ah In) eşi Kraliçe In Hyun'un (Hong Soo Hyun) tahttan indirilmesinin ardındaki kişi,Joeson Hanedanlığı'nın en meşhur kraliyet cariyesi Jang Hee Bin'in (Kim Tae Hee) hikayesini anlatacakmış.Ancak sayısız drama ve filmin aksine bu dizi,Jang Ok Jung'un cariye Jang Hee Bin olmadan önceki hayatına ve Joseon zamanının modacısı ve kozmetik üreticisi rolüne odaklanacakmış.

Dizinin başrolünü Kim Tae Hee ve Yoo Ah In paylaşıyor.Dizi de başrollerin dışında Hong Soo Hyun gibi Kore dramalarının oldukça tanıdık simaları da göze çarpacak :) 

İşte birinci bölümden kareler ^^



Dizinin henüz İngilizce altyazısı gelmemiş bakındım etrafa...Ancak 1-2 güne kadar Türkçe altyazısı da çıkacaktır :) Merakla bekliyorum ilk bölümü :P

İlk bölümün detaylarına geçecek olursak izleyiciler oyuncu kadrosundaki Hong Soo Hyun'u yere göğe sığdıramazken KARA'nın Han Seung Yeon'unu oyunculuğunu ilkokul çocuğu düzeyinde bulup oldukça eleştirmişler...Bunun dışında eski toprak oyuncuların performanslarını ileriki bölümlerde dört gözle beklediklerini eklemişler  :) Bakalım bizim izlenimimiz ne olacak?İlk bölümün çevirisi gelene kadar tanıtımıyla idare edelim ^____^





Şimdilik sağlıcakla kalın efenim ^^



resim kaynağı:Newsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder