27 Mart 2013 Çarşamba

Dizi Günlüğü #3

MANDATE OF HEAVEN


İlk olarak 'SONUNDA!' şeklinde bir çığırış yapmak istiyorum...Çünkü uzun zamandır Lee Dong Wook'un yeni dizisini ya da projesini bekliyordum.
Oyunculuğu gerçekten başarılı,kendini özelttiren bir beyfendi kendisi ^^ 

Gelelim yaklaşan dizimize : "MANDATE OF HEAVEN"

Lee Dong Wook dizide başrol olacakmış.Lee Dong Wook'a eşlik edecek bayan oyuncular ise 'Düşlerimin Prensi' dizisinden tanıdığımız Song Ji Hyo ve 'Gentleman's Dignity'den tanıdığımız Yoon Jin Yi imiş.

Dizinin dikkat çeken oyuncularından biri de bana göre 2AM grubunun başarılı üyelerinden Seul Ong.

Şimdi oyuncu kadrosuna gözattıktan sonra kim kimi oynayacak ona bakalım bir de:


Lee Dong Wook:Kraliyet ailesi için çalışan doğu doktoru Choi Won'u canlandıracakmış.



Kendisini Kral Injong'a düzenlenen bir komplonun ortasında bulup bir kaçak olacakmış.Choi Won karısı öldüğünden beri kızını tek başına büyütmeye çalışmakla birlikte şimdilerde ise hem kaçıp hem de tedavisi olmayan hastalığa yakalanan kızını kurtrmak için çabalayacakmış.




Song Ji Hyo:Choi Won'a aşık olan tıbbi asistanını canlandıracakmış.





Yoon Jin Yi:Choi Won'a kaçışında yardım eden,bir haydutun kızını canlandıracakmış.
(Henüz fotoğrafları internete düşmemiş.Muhtemelen dizinin ilk bölümleri çekildiği için henüz onun sahnelerine sıra gelmemiş olabilir.)




Seul Ong:Herkese ve herşeye karşı dikkatlı olmak zorunda olan,sarayda gergin bir hayat yaşayan veliaht prensi canlandıracakmış.



Tarihi,tıbbi ve gerilim türündeki dizi 23-24 Nisan gibi IRIS 2 finalini yaptıktan sonra onun yerine yayınlanacakmış.Yayın günleri Çarşamba-Perşembe Kore saatine göre 21:55'te olacakmış.

Merakla bekliyorum :) Lee Dong Wook'u özlemiştim :)


Sağlıcakla kalın efenim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder