3 Mart 2013 Pazar

Gooyangi'nin Keşfi #1

LUNAFLY



Amanın nerelerden başlasam beeennnnnn.....

Öhüüm öhümm..Neyse efenim toparladım kendimi sanırım başlayabillirim.

Bu mükemmel grubu an itibariyle hatta yaklaşık 20 dk önce falan keşfettim.Grupta kimin adı ne,kimin yaşı kaç vs. bilmiyorum.Tek bildiğim grup 3 kişiden oluşuyor.Ama ilgilendiğim asıl konu f*cking awesome(çok afedersiniz ama daha iyi bir tabir bulamadım) müzikleri.

Tarzları alışılagelmiş K-pop'tan bir hayli farklı.Dinlediğinizde zaten anlayacaksınız o farkı.

'Dinginliğin adamıyız biz' der gibi bir havaları var.

Zaten son zamanlarda K-Pop'ın da çivisi çıktı..Dakika başı 2-3 grup çıkar oldu hepsi de bir öncekinin kopyası.Bilemiyorum ya Koreli müzik şirketleri çok abarttı bu işi ya da Kore'deki herkes ünlü olmak istiyor.

Neyse ne diyordum aslında şuan içimde kelebekler uçuşuyor ,sayfalarca yazabilirim ama kelimeleri toparlayamıyorum :) LUNAFLY büyüsü altındayım sanırım ^^

Sevgiyle kalın efenim ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder