17 Mart 2013 Pazar

Şimdilerde....


Bu aralar sebebini aslında tam olarak anlayamadığım bir yoğunluk var üzerimde...
Sadece okul değil,ev ve günlük yaşamım da böyle...
Hal böyleyken blogda takılmaya fırsat bulamıyorum.Sorumluluğunu aldığım çevirileri bile yapmak gelmiyor içimden sırf bu tempo yüzünden.


Neyse en azından okul hafta da 2 ya da 3 gün :P ehuehuehu

Poof bu yazı da pek bir sıkıcı oldu sanki :( Ben bile sıkıldım yazarken bu ne yaa 'Sevgili Günlük' modundan çıkmak lazım.

Bu aralar pek Asya dizilerini de takip etmiyorum.Yeni diziler de ne var ne yok?
Bugün tesadüfen IU'nun dizisine başladım..Fena değil gibi şimdilik ama biraz yavaş ilerliyor gibi sanki...Gerçi daha 2. bölümü izlemiş bulunmaktayım ama Kore dizilerinde adettendir esas kız esas oğlan ilk bölümde tanışır ikinci bölümde aynı ortamda ya çalışır ya da yaşar (komşu vs.).

Dizinin adı 'You Are The Best Lee Soon Shin'..Dizinin posterinden kadrosu hakkında da bilgi edinebiliriz efenim:



Dizi hakkında benim de henüz pek bir fikrim yok.İki bölümden gidişat hakkında tam olarak bir sonuç çıkaramadım çünkü öyle diziler var ki,siz esas oğlan ile esas kız birleşecek derken ikinci esas kız ile esas oğlan mutlu sonu gözünüze sokuveriyor -bknz. Coffee House-


Öyle işte :) Yeni dizilerden önerilerinizi bekliyorum -gerçi bloğa uğrayan var mı pek bilemiyorum ama - 

Sevgiyle kalın efenim ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder