23 Mart 2013 Cumartesi

Dizi Günlüğü #2

GIRLS :2. Sezon Finali


Dizi tanıtımına gerek olup olmadığı konusunda şüphelerim var aslında.İnternette falan sıklıkla rastlama olasılığınız yüksek çünkü son dönemlerin adından söz ettiren dizilerinden.

Dizinin genel konusuna değinecek olursak bu dört hatun ve onların aşk-arkadaşlık ilişkileri etrafında dönüyor olaylar...



Dizinin içeriği bazı kesimler tarafından cinsel açıdan abartılı bulunsa da,dizi belirli bir izleyici kitlesine ulaşmış durumda.

Dizi için çok konuşulan durumlardan biri de yazarın aynı zamanda başrolü canlandırması...Yani hem yazarım hem oynarım durumu var.

Neyse konuyu feci halde dağıttığımı hissediyorum :D Yazıda aslında 2. sezonun finalinden bahsedecektim ama konuya ve dizinin geneline fazla daldım sanırım :P Ama genel olarak dizinin konusu yukarıda da bahsettiğim gibi bu 4 hatun ve onların aşk-arkadaşlık ilişkilerinden ibaret.

İzleyenler bilir 2. sezonda işler biraz b*ka sarmıştı...İlişkiler bitmiş,herkes bir yana dağılmıştı.Ancak sezon finalini ben gerçekten güzel buldum çünkü sezon boyunca o anı bekliyordum :D Ha şimdi olacak,ha bir sonraki bölümde olacak derken sonunda :)

Ancak şuan anlıyorum ki bu sonların sebebi 3. sezonun 2014 yılının bilinmeyen bir tarihine atılmasıymış =_= Bu yüzden feci halde sövmekteyim..Aynı durum 'My Mad Fat Diary' için de geçerli..Yani kısaca 'Bak izleyici biz 2014'e kadar yokuz bu finaller sizee yeter de artar bile...Hadi şimdi dağılın."Yahu arkadaşım,sevgili senaristler(!),biz bu dizileri siz bilmem kaç ay sonrasına erteleyin diye izlemiyoruz..Kendinize gelin,silkinin yahu =_= 


Neyse bak gene çemkirişi moduna geçtim...Ne diyordum?Heh sezon finali...Neredeyse birbirlerinden tamamen kopan ikili Hannah ve Adam'ın sezon finalinde göz dolduran biraraya gelişi..Ben susayım en iyisi replikler ve o andan kareler konuşsun..





Sağlıcakla kalın efenim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder