6 Mart 2013 Çarşamba

Neden Delirdim? #2

KOPUK UÇURTMA FANLAR



Bir kaç gündür bloğa yazı eklemek konsunda kendimi zorluyordum.Zorlamak derken öyle böyle değil...Düşünün yolda bile acaba ne yazsam modunda yürüyorum bazen.Aslında yazacak çok fazla konu var ama seçim yapamamıştım...

Neyse efenim düşünceler aklımı tırmaladığı sırada Facebook'ta geziniyordum.Sonra gözüm geçtiğimiz günlerde hararetli bir tartışmaya yol açan "I'm Sorry I Love You"nun Türk versiyonun fragmanına ve fragmanı paylaşanların yorumlarına takılıverdi.Takılmaması mümkün değil ki zaten...Nasıl nefret içerikli youmlardı onlar O.o OH MY GOD!!!...



Tamam biliyorum ki Türk K-Drama seyircisi Kore dizilerinin Türk versiyonlarına pek sıcak bakmıyor ama aynı seyirci gidip Japon,Tayvan,Çin,bilmem nere gibi versiyonlarını yaıla bayıla izliyor.İlla Asyalı olunca mı oluyor peki bu iş?Tamam arkadaşım biz de Asyalıyız..Değil miyiz?

Heh ne diyordum iş demekki çekik gözde bitiyor hocam.O zaman bizim senaristler ne yapacak?Gidip oradan oyuncu ithal edecek değiliz herhalde...Ama kolay bir yöntem var gibi...Çekik gözlü oyuncu oynatacaksın..MaşAllah ülkemiz bu konuda pek bir zengin <3 Tamam kimseyi darıltmaycak bir çözüm bulduk sanırım :)

'Michin Gooyangi'  adını iliklerime kadar yaşıyorum.Öyle bir isim bulmuşum ki hakkını veriyorum yani.Özellikle 'Michin=Deli' kısmı...Bak gene konu dağıldı,çok sinirlenmişim ben yahu =_=
Arkadaş öyle tepkili ki topyekün dizinin ekibine tabir-i caizse dalacak.Durum o kadar vahim ki 'Türk olduğundan utanmış' bak sen...Seni varya döverler bak..






Bu kadar da abartmasalar..İşin kakası çıkmadan sevseler,hayran olsalar vs.İlerisi için tek dileğim  bu :(
Bu konu üzerine vermek istediğim tek mesaj ise :
Ne Kore Harikalar Diyarı,ne de bizim bu kopuk uçurtma fanlar Alice...


Öyle işte...

Bu yazıyla kalp kırdıysam affola...Sevgiyle kalın ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder